pátek 7. března 2014

Blog v novém kabátku

Jsem člověk velmi konzervativní. Čím jsem starší, tím je to se mnou horší. Tak například: v roce 2007 jsem si koupila telefon a až do mého odjezdu do Turecka natrvalo (2012) jsem jej nevyměnila a teď ho už tuplem měnit nebudu. V Turecku jsem používala mraky starých telefonů, nechtěla jsem přejít k novým technologiím – internet v telefonu, dotykový displej apod. Až nedávno jsem byla dokopána pořídit si nový telefon. A něco vám povím: pevně doufám, že mám na aspoň na pět let vystaráno. Vybírat, porovnávat a zvykat si na něco, co používáte x-krát denně, je pro mě absolutní noční můra. Kdyby mi dnes někdo nabídl sebelepší telefon, odmítla bych. Jen z té myšlenky mi běhá mráz po zádech. Vždyť já se už rok a půl vzpamatovávám z nového notebooku!

Ale k věci. Z výše uvedeného asi chápete, že změny nemám ráda. Důkazem nechť je moje neustupující nenávist vůči tchýnině domácnosti, kde se vybavení a nábytek točí asi tak jednou týdně. Tchýně ale říká, že beze změn a zkoušení nemůžeme najít to nejlepší řešení. Ano, má pravdu. To uznal i ten malý Rainman/Sheldon ve mně. Změny jsou občas dobré, prospěšné. Zvlášť když jde o to, změnit design blogu, který jsem vytvářela sama. Abyste tomu rozuměli, já jsem na web/blog/… opravdová blondýna. Nechci teď urazit blonďatou část populace, ale co se výše uvedeného týče, jsem prostě jako ta blondýna, co chtěla vypálit internet na CD.

Aby teda změna na blogu nedopadla hrůzostrašně, poprosila jsem o pomoc kolegyni blog(g)erku a absolventku stejného maličkého gymplu (všichni se jsme se tam znali/známe) Lucinku Pokornou z myblondworld.com. Nápadů jsem měla spoustu a Luc taky. Já dělala návrhy v malování a posílala je Luc, ta je přepracovala tak, že z nich vzniklo přesně to co jsem chtěla, ale třeba jsem ani nevěděla, jak to pořádně popsat/nakreslit. 

Bursa panorama. Jeden z prvních návrhů. Vytvořeno v Malování.

Istanbul panorama. Vysvětluji (v Malování), co chci na obrázku nechat/neoříznout. Topkapı palác (černě zakroužkovaný) a v nejhorším případě jej obětovat a ponechat jen červeně zakroužkovaný chrám Hagia Sofia.

Vymýšlím barvy - v Malování.

Vytvořily jsme takto na blogu menu, takže přibylo pár informací o mně a blogu, a konečně jsou články roztříděné podle témat. Velkou novinkou je i přidání blogu na portál blogerky.cz, a i instagram speciálně pro blog (můžete odteď sledovat můj každodenní život v Turecku). Ale tou největší bombou je design. Každou chvíli se musím podívat na blog, protože je tak krásný (a funkční)! Díky Luci. Máš to u mě!
Znovu se tedy potvrdilo, že změna může být dobrá a někdy dokonce i skvělá. Nechám se celou touto změnou blogu inspirovat i v životě a pak o tom třeba napíšu;)

Luc má hotovo! 



3 komentáře:

  1. gratulujem Moni,je to super :) a tesim s na nove clanky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám to podobně nemám ráda velké změny, jen přetočit stůl v pokoji je pro mě něco nevídaného. Nevím jaký jsi měla vzhled na blogu předtím (protože jsem tě objevila až díky Blogerkám ), ale tento se mi moc líbí. Jsem ráda, že jsem Tě objevila, protože mám v plánu jet do Istanbulu na prodloužený víkend (někdy snad to konečně vyjde).

    OdpovědětVymazat
  3. Monika: dekuju moc, clanky budou, na FB to neprehlednes ;)
    Niki: Jsem rada, ze se ti libi, a ze jsem diky Blogerkam mohla rozsirit okruh ctenaru. Az se rozhodnes vyjet do Istanbulu, dej vedet, sice tam neziju, ale x vikendu jsem tam uz stravila, treba poradim ;)

    OdpovědětVymazat