pondělí 24. prosince 2012

Stedry den

Prezili jsme konec sveta i predvanocni pripravy. Zapalili jsme ctyri adventni svice. Dnes je Stedry den. Poznam to ale jen podle datumu, Vanoce tu totiz nic nepripomina. Venku je asi 10 stupnu, poulicni vyzdoba zadna, vanocni pisnicky a koledy hraji tak akorat mne v hlave, stromek leda tak v nakupku a mistni si mysli, ze Vanoce jsou to same co Silvestr. 
Uz jsem se zminovala, zitra mame s Cechy veceri. Jupi. Mam pro sveho milovaneho krasne darky a nemuzu se dockat, az je rozbali. Taky turecke mame jsme vybrali uzasny darek. Ale necitim se vanocne,  nybrz pekne pod psa. 
Vybrala jsem si to, tak to mam. Ale mrzi me dalsi neucast na tradicni vanocni besidce s gymplem. Chybi mi lide, kteri se mi na dalku paradoxne stali blizsimi a nepostradatelnejsimi.
Dnes je Stedry den. Den ocekavani, pohadek, stromecku a darku. Zaroven den, kdy jde moje kamaradka na potrat. Takze jakmile se pustime do priprav vecere, bude tu o jednoho hypotetickeho clovicka min. A o dva nestasne lidi vic. 

Uzijte si oslavy techto krasnych svatku a mejte se radi.

P.S.: kondomy radsi dva!

Žádné komentáře:

Okomentovat